WeBlo: De Week van de Oorlog

Hallo Bloggers en niet-Bloggers,

Deze week was het een en al angst en verdoemenis. Is de ene brand al  geblust, is er weer vonkje aan het komen bij twee moslims..
Deze keer in mijn WeBlo: Hans en Eye hebben ruzie, Israël is klaar voor oorlog, Al-Qaida heeft teveel bommen en Zwerver is heeft een Radiostem.

Hans boos op Eyelove

Hans Anders is boos Eyelove Brillen. Hans is boos de advertentie die Eyelove gebruikt om klanten te lokken. In de eerste zin staat: ‘Van de oprichters van Hans Anders,’ maar dit is natuurlijk niet zo. Het is alleen de ex-directeurs van Hans Anders. Ook is Anders boos de kleuren combinatie. Hans Anders zegt dat zij teveel lijken op een Hans-advertentie. Eyelove roept dat het duidelijk genoeg is voor de consument. Enfin, om een lang verhaal kort te maken, Hans Anders en Eyelove Brillen hebben een rechtszaak gehad en Eyelove heeft beloofd om de naam ‘Hans Anders’ niet meer te gebruiken in reclames. Wel mag Eyelove de rood-wit combinatie gebruiken. De reclame moet binnen drie weken verandren, of anders begint de rechtszaak opnieuw. Maar toch is de directeur van Eyelove blij, omdat deze rechtszaak vele publiciteit heeft gemaakt kennen de mensen de Eyelove. ‘Dat hoef ik tenminste niet meer uit eigen zak te betalen,’ zei Keijsers (directeur van Eyelove.)

Israel klaar voor de ….?

Sorry, maar ik wou hier stukje plaatsen over Israel die klaar zou zijn voor de oorlog. Ik heb dit nieuwtjes op verschillende sites en kranten gelezen. Sp!ts, RTL Nieuws, Haretz.com, hln.be en meer. Zij spreken allemaal over een bericht dat vanuit WikiLeaks komt, op de datum van 15 november 2009 vanuit de ambassade van Tel Aviv. Ik heb mijn research gedaan, ik heb geen bericht gevonden die uit Tel Aviv en 15 nov 2009 komt. Misschien kun jij als lezer me wel helpen met zoeken?  Zet een reactie met een link hieronder of een stuur tweet: @thewrittenaar israel: [hele link] — gen verkorte ik wil weten waar ik naar toe ga.

Al-Qaeda met z’n bommen

Bij angst hoort natuurlijk Al-Qaeda. Al-Qaida had een lijst, jep nog een lijst, gemaakt van Koptische kerken die met de grond gelijk motten worden gemaakt. Onder andere eentje in Amsterdam Noord. Nou jah… Niks gebeurd, wel angst natuurlijk door die explosie in Alexandrie natuurlijk. Ik heb wel een goed idee wanneer zo’n explosie moet komen. 27 maart, Ahoy Rotterdam. Zoek maar op internet :).

 

Over The Writtenaar

Ik ben anoniem, en een Blogger. Een ... annonieme Blogger. Bekijk alle berichten van The Writtenaar

Geef een reactie

