(WeBlo) Illegaal is niet illegaal?

Hallo Bloggers en niet-Bloggers, mijn lang van weg geweeste WeBlo!

Maar ik begin met een verhaal dat me gister gebeurde:

Ik lig hier op mijn bed, ik denk aan je. Hoe je onverwachts langs kwam gister. Hoe graag ik je niet zou willen vastpakken en fijn knijpen. Wat er vorige nacht gebeurde in bed kan ik maar niet vergeten. Ik weet nog steeds waar jij me aanraakte. Je was daar opeens, uit het niets. Met je gulzige mond ging je zonder schaamte over mij heen. Je maakte helemaal gek.
Ik viel tevergeefs in slaap en toen ik weer wakker werd was je gevlogen. Ik keek nog of je der was, maar je was verdwenen. Ik heb nog wel een rode plek van jou enthousiasme gisternacht, op mijn been. Maar vannacht zal ik wakker blijven en je opwachten. Rot mug!

Illegaal downloaden niet illegaal?

(Ik hoor hersens kraken)

Goed voor nieuws downloadjunkies (nieuw woord), illegaal downloaden is niet zo verboden meer. HUH? Ik leg het even uit. Bijvoorbeeld je wilt het nieuwe nummer van Eminem downloaden. Eigenlijk moet je betalen, ongeveer een euro of twee op iTunes, of gewoon het nieuwe album kopen. Als je dit via YouTube of torrents download dan is het illegaal, want je hebt niets betaalt. Máár, hier komt het, maar als je het gewoon voor privédoeleinden gebruikt dan is er niks aan het handje. Dus als je alle Scary Movies op je computer hebt of je iPad. Dan kan de politie niet opeens je pc of iDingetje in beslag nemen. Máár, nog een maar, maar als je Eminems nummer laat draaien (zonder betaling) in de discotheek of op tv… Dan ben je wel de lul Sjaak. Dit geldt alleen in Nederland, in andere landen zijn er andere (strengere) regels.

Speelgoed halal en koosjer geslacht

Zelfs speelgoed word verbannen wegens religieuze redenen.  In Groot Brittannië heeft een winkel een speelgoedvarken weggehaald uit een speelgoedboederij. WAT??? De winkel Early Learning Centre heeft een godverdomme plastic varken uit een fucking speelgoedboerderij eruit gehaald, omdat zij klachten zouden hebben gehad dat dit dier onrein is. Ja lekker boeie!

Wat een gezeik! Als je geen augurk lust, dan koop je geen augurk. Maar ’t is nog steeds in de winkel te kopen.
Gebruik je geen wiet, dan koop je het niet. Maat je kunt het wel in de coffeeshop kopen.
Vindt je Pepsi een kutmerk? Niet drinken, maar het blijft in de schapen staan.

Nadat The Sun meer informatie vroeg bij de winkel, vond ELC inderdaad dat het vreemd was.  “Wij erkennen dat biggen beroemde boerderijdieren zijn, vooral bij onze Britse klanten.” Ook zeg ze:”Wij hebben besloten om het varkentje gewoon in de set te laten en niet meer te verkopen op de internationale markt waar het een probleem kan worden.”

Barbie heeft moslim vriendinnetje

Nog meer religieus speelgoed nieuws, want Barbie heeft een nieuw vriendinnetje erbij, namelijk Fatima. En geloof het of niet, zij is een moslima. Waarom vraagt u zich af? Nou heel simpel. Iran wilt door middel van de kledingkeuze van Fatima dat meisjes goed gekleed op straat opgaan, want Barbie blijkt heel populair onder meisjes te zijn in Iran. En dit land is daar niet blij mee.

Condoom toch wel goed?

U weet misschien al waar ik naar toe wil…? Naar de paus namelijk. Die had vorig jaar maart (2009) gezegd dat condooms het aids probleem juist verergerd . Ik heb eigenlijk niks meer te zeggen.

“Natuurlijk zie ik dat niet als een moreel aanvaardbare en echte oplossing. In bepaalde gevallen, als het de bedoeling is om het risico op hiv-besmetting te voorkomen, kan het wel een eerste stap zijn naar een andere, meer menselijke seksualiteit.”

Of in normaal Nederlands, het is goed om een condoom te gebruiken als het om aids gaat.

Dit was de wekelijkse blog en eindig zoals altijd met een prachtig citaat:

” Nou, nou, nou. Mogen we nou ook al nog niet eens onze emoties tonen door een paar klapjes uit te delen?
In Nederland mag toch alles? We doen spuiten en slikken, drogeren en zuipen, frauderen en manipuleren, huichelen en demoniseren, etc… etc… En dan gaan we hierover vallen. Raar volkje die Hollanders, het word tijd dat onze cultuur word overgenomen door een andere…? Islam misschien? Hihi. “

De andersdenkende, 20/nov/2010, trouw.nl, dit was een reactie van een artikel van trouw.nl over dat Hernandez’ zijn klappen gefilmd zijn.

PS: Wil je reageren op mijn nieuwsberichten, schroom je niet!

Over The Writtenaar

Ik ben anoniem, en een Blogger. Een ... annonieme Blogger. Bekijk alle berichten van The Writtenaar

Geef een reactie

